Aplicatie mentiuni ONRC pentru firme de consultanta

Modulul ONRC al aplicatiei online app.docloud.ro este destinat companiilor care activeaza in domeniul consultantei in afaceri. Cu ajutorul app.docloud.ro, se pot intocmi toate documentele necesare inregistrari unei mentiuni (modificari ) de firme in maxim 3 minute, astfel castigandu-se timp pentru alte activitati mult mai importante decat completarea de formulare.

App.docloud.ro este o aplicatie online pentru inregistrarea de mentiuni de firme (schimbari sedii, autorizari activitati, modificari asociati si administratori, etc.) care completeaza in mod automat toate documentele necesare pentru a fi depuse la Registrul Comertului ( ONRC ) :

  • cererea de inregistrare;
  • declaratie model 3;
  • formularul 30 GDPR

toate fiind personalizabile in functie de solicitarile fiecarui utilizator

  • actul constitutiv actualizat;
  • declaratii asociat si administrator care se dau in fata avocatilor;
  • contorul de cuvinte necesar in deciziile si hotararile asociatilor;
  • contractele de folosinta (comodat si inchiriere);
  • declaratii pe propria raspundere privind lipsa activitate, sau asociatie, etc.;
  • orice alt tip de document necesar,

pe baza sabloanelor definite de utilizatori se vor obtine documentele respective in format doc.

mentiuni onrc
aplicatie mentiuni onrc

De ce sa alegi app.docloud.ro pentru intocmire dosare O.N.R.C.?

  • elaborarea intr-un timp extrem de scurt a intregii documentatiei necesare inregistrarilor la Registrul Comertului: acte constitutive, declaratii, hotarari, contracte de comodat, cereri de inregistrare, rezervari denumire, etc.
  • utilizarea instrumentului de coduri CAEN;
  • generarea automata de alerte cu privirea la expirarea diverselor termene : sedii, puncte de lucru acte identitate asociati, administratori;
  • automatizarea raspunsurilor de oferte prin crearea de sabloane raspuns la fiecare tip de serviciu;
  • posibilitatea sa va stabiliti sabloane personalizate pentru contractele de folosinta sau pentru serviciile oferite;
  • generarea automata de proforme, facturi si chitante pentru serviciile oferite;
  • alegerea intr-un mod extrem de simplu a codurilor CAEN fara grija ca veti selecta coduri interzise, sau cu diverse conditionari;
  • intocmirea de oferte personalizate pentru serviciile oferite firmelor de consultanta si urmarirea evolutiei acestora;
  • generarea automata a listei de autorizari speciale necesare si a diveselor conditii de indeplinit pentru anumite coduri CAEN selectat.

Practic, introduci datele personale ale titularilor , adresele sediilor si selectezi codurile CAEN si dosarul va fi gata de generare. La generarea documentelor exista validari de genul:

  • daca sunt completate toate campurile obligatorii (poate ati uitat sa treceti CNP-ul);
  • daca ati depasit numarul de activitati CAEN maxim admise, sau daca ati selectat un CAEN interzis sau cu anumite conditionari;