Certificat Constatator

Pentru obtinerea unui Certificat Constatator Online trebuie selectat meniul Certificat Constatator din meniul de sus al aplicatiei.

comanda certificat

Pentru inceput selectam butonul Adauga Cerere pentru a completa o noua solicitare. Daca sunt cereri nefinalizate pentru aceasi societate nu vom putea adauga o noua cerere. Trebuiesc finalizate sau sterse cererile anterioare pentru a creea o noua solicitare.

certificat online
certificat online

1. Societatea pentru care se solicita – selectam societatea pentru care se doreste certificatul. Respectiva societate trebuie sa fie inregistrata la ONRC. Nu se pot obtine certificate constatatoare pentru CMI-uri, ONG-uri si Fundatii. Daca societate nu este creata in aplicatie, se apasa butonul “Adauga Societate“.
2. Adauga Societate – Societatea se adauga prin introducerea CUI-ului societatii dorite si se apasa butonul “Populeaza

adaug societate
3. Tip document – se selecteaza tipul de document dorit : Certificat constatator de baza, fonduri IMM, pentru insolventa, Furnizare informatii. In functie de aceasta selectie se calculeaza si taxa ONRC pentru eliberare.
4. Document solicitat pentru a servi la: – se va selecta institutia sau motivul pentru care se solicita certificatul constatator. Lista este stabilita de catre ONRC. Daca solicitarea dvs. nu isi gaseste o corespondenta in lista respectiva, nu se poate adauga cererea respectiva.
5. Imputernicesc Docloud Digitalbiz SRL pentru solicitarea  se va bifa daca, pe certificatul solicitat, vreti sa apara la solicitant un reprezentant al Docloud Digitalbiz SRL. Daca doriti sa apara un alt nume deselectati “bifa”
6. Nume solicitant – in situatia in care se doreste ca persoana solicitanta sa fie alta, se va debifa  urmand sa se selecteze sau sa se introduca datele persoanei care sa apara ca solicitant pe certificat.
7. Adauga solicitant – daca datele persoanei care vreti sa apara ca solicitant nu sunt introduse in aplicatie, se apasa butonul Adauga solicitant pentru a introduce respectivele date. Datele obligatorii de introdus sunt:  Nume, Prenume, Localitate si Judet domiciliu , Serie si Numar Carte de Identitate. Restul campurulor sunt optionale.
8. Date facturare – vom selecta societate pentru care se doreste emiterea facturii. Aceasata societate poate fi diferita de cea pentru care se solicita certificatul.
9. Adauga Societate – Daca societatea de facturare nu exista , se va adauga. Societatea se adauga prin introducerea CUI-ului societatii dorite si se apasa butonul “Populeaza“.
10. Anuleaza – am luat la cunostinta si NU sunt de acord – se actioneaza in situatia in care nu se mai doreste trimiterea cererii sau daca nu sunteti de acord cu acordul de prelucrarea a datelor personale.
11. Trimite – am luat la cunostinta si sunt de acord – se actioneaza in situatia in care se doreste trimiterea cererii si daca sunteti de acord cu acordul de prelucrarea a datelor personale.

Dupa actionarea butonului 11. Trimite – am luat la cunostinta si sunt de acord – se va genera proforma, urmand ca aceasta sa se plateasca online cu Cardul bancar sau prin Transfer bancar.
Pentru plata prin Transfer bancar trebuie sa atasati si sa trimiteti dovada platii prin intermediul aplicatiei.