Aplicatie ONRC intocmire dosare infiintari si mentiuni

Docloud.ro lanseaza prima aplicatie destinata exclusiv profesionistilor din domeniul consultantei in afaceri si firmelor de contabilitate. Principalii beneficiari ai aplicatiei sunt:

  • firmele care au ca obiect de activitate infiintarea de firme si mentiunile inregistrate la ONRC;
  • avocatii si consilierii juridici care au ca activitate secundara oferirea de servicii specifice inregistrarilor la ONRC;
  • firmele de contabilitate care vor avea sansa sa-si fidelizeze clientii si sa atraga altii noi. O societate inregistrata  la Registrul Comertului poate deveni client pe termen lung pentru serviciile de contabilitate si resurse umane;
  • contabililor aflati la inceput de drum care prin oferirea de servicii specifice inregistrarilor la Registrul Comertului vor putea sporii volumul de incasari dar si marirea portofoliului de clienti;
  • antreprenori aflati la inceput de drum care vor sa-si dezvolte o afacere in domeniul consultantei in afaceri.
onrc

De ce sa alegi app.docloud.ro pentru intocmire dosare O.N.R.C.?

  • elaborarea intr-un timp extrem de scurt a intregii documentatiei necesare inregistrarilor la Registrul Comertului: acte constitutive, declaratii, hotarari, contracte de comodat, cereri de inregistrare, rezervari denumire, etc.
  • utilizarea instrumentului de coduri CAEN;
  • generarea automata de alerte cu privirea la expirarea diverselor termene : sedii, puncte de lucru acte identitate asociati, administratori;
  • automatizarea raspunsurilor de oferte prin crearea de sabloane raspuns la fiecare tip de serviciu;
  • posibilitatea sa va stabiliti sabloane personalizate pentru contractele de folosinta sau pentru serviciile oferite;
  • generarea automata de proforme, facturi si chitante pentru serviciile oferite;
  • alegerea intr-un mod extrem de simplu a codurilor CAEN fara grija ca veti selecta coduri interzise, sau cu diverse conditionari;
  • intocmirea de oferte personalizate pentru serviciile oferite firmelor de consultanta si urmarirea evolutiei acestora;
  • generarea automata a listei de autorizari speciale necesare si a diveselor conditii de indeplinit pentru anumite coduri CAEN selectat.

Practic, introduci datele personale ale titularilor , adresele sediilor si selectezi codurile CAEN si dosarul va fi gata de generare. La generarea documentelor exista validari de genul:

  • daca sunt completate toate campurile obligatorii (poate ati uitat sa treceti CNP-ul);
  • daca ati depasit numarul de activitati CAEN maxim admise, sau daca ati selectat un CAEN interzis sau cu anumite conditionari;