Pentru ca tinem cont de feedback-ul primit!

  1. In sedii, pe langa tipurile de contract : Folosinta Gratuita, Inchiriere si Proprietate am introdus si Contract Avocat. La selectia acestui tip de contract, durata este limitata la 12 luni si nu mai trebuie sa fie introdus Proprietar. La selectia Contract Avocat, nu se mai genereaza Anexa ANAF;
  2. Am introdus posibilitatea ca utilizatorii sa-si creeze propriile sabloane. Practic, orice persoana care are cunostinte de MS Word, va avea posibilitatea sa-si creeze propriile sabloane pentru Actul Constitutiv, Declaratii Avocat, Contracte Comodat, Diverse ghiduri, etc.;
  3. Am introdus posibilitatea ca utilizatorii sa aleaga documentele care se vor genera in dosar, in functie de specificul fiecaruia;
  4. Posibilitatea folosirii diacriticelor in documentele generate;
  5. Utilizatorii au posibilitatea ordonarii documentelor generate in dosar;
  6. Introducerea in contractul de comodat sedii a variabilei „activitati” care genereaza textul:
    • La sediu nu se desfasoara activitate – cand nu avem activitati autorizate sau activitati de birou;

sau

    • La sediu se desfasoara activitati de birou – cand nu avem activitati autorizate si se desfasoara doar activitati de birou;
  1. Fiecare utilizator va putea opta pentru generarea Formularelor 30 -GDPR, doar pentru Reprezentant, pentru Asociati si Administratori, sau pentru toate persoanele fizice din dosar (proprietari sediu, asociati, reprezentant, etc);
  2. Am introdus sablon Declaratie pentru neutilizarea sediului social/profesional.
  3. Am introdus sablon Declaratie bloc fara Asociatie pentru situatiile in care sediul se stabileste intr-un apartament care face parte dintr-un bloc care nu are organizata o Asociatie de Proprietari sau Locatari